January 11, 2011

Whatsowhatever...

Semalam  rutin harian macam biasa je pun. Takda lah pulak insiden-insiden luar biasa macam Johnny Depp ajak aku tunang ke, Zahiril Adzim hello-hello aku ke..(dalam angan-angan je), Yuna pakai baju terbalik ke kan.. 

Apa yang aku nak cerita kat sini bukan pasal Sepah Aini pakai botox dan buat hidung..juz nak share ketidakpuashatian aku pasal orang selalu menjadi mangsa keadaan. Tak tahu lah nak kata masa keadaan ke ape..dah 2 hari hidup aku tak tenang gara-gara diganggu oleh SMS & call yang tidak putus-putus dari seorang mamat ni. Kalau nak berkenalan dengan aku takpelah kan..(eceh3)..ni duk ring2 aku sebab nak tanya awek dia. Kalau sekali dua tu boleh tahan lah..maybe tanya sebab aku ni member kepada awek dia kan..tapi dh sampai menganggu angan-anganku bersama ZA..tak boleh jadi ni..ni dah melanggar hak asasi peribumi. yang tak boleh blah tu der...aku dah cakap awek dia takda dengan aku, tak percaya pulak. Siap nangis-nangis dengan aku bagai pulak..adoi..penat lah aku duk bagi kaunseling..dah jadi macam Dr. Fazilah KAMTUME..siap nak bunuh diri pulak lagi tu..cuak aku der..rasa nak panggil bomba takut plak dikate over. pergilah cakap kat awek ko tu..tskk..Awek dia tu pun bukan duduk belajar berkepit kat celah ketiak aku pun 24-7..study pun berlainan negeri..tskkk....ni yang aku malas nak bercinta tau.(tak pasal-pasal)..kepada gurlz and boyz kat luar sana..setia lah pada yang 1..takyah lah nak pasang sampai 15 orang. buat pe pasang banyak-banyak. Hati susah, poket kering. Dan lagi satu..janganlah libatkan kawan-kawan dalam hal konflik cinta berahi u olls tu eh..nak hangout same-same tu okeh je.nikah lagi aku sokong..but bercinta tu tak payah sampai beriya-iya kot..bukan tentu boleh ke jinjang pelamin pun.(prejudis kah??) Apa yang aku nak cakap kat sini..Hormati lah privasi orang lain eh.

p/s: cinta tu complicated kah??


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...