August 12, 2011

Hari Bahagiaku..08082011


Assalamualaikum readers..
Salam Ramadhan, selamat berpuasa..

Dalam entry sebelum ini, aku ade letak gambar 2 kek bagi befday aku tahun ni. Lihat sini. so, sini aku nak cerita lah sikit..mai mai baca..

Befday yang keberapa ni? tengoklah sendiri profil aku, buat-buat tak gheti pulok. Nak riuh sekampung lah, Im so happy this year semestinya disebabkan aku sambut kat rumah. Selepas 4 tahun okeyh, barulah merasa sambut dengan family..dahtu pada bulan Ramadhan,bertambah lagi lah keberkatannya kan..ecehh...terlebey sudah..hik3..

DAY 1 (06082011)
Ayah aku yang kerja kat KL call aku, nak makan ape untuk celebrate my befday..so,aku juz cadangkan buat BBQ je..we all berbuka dengan BBQ yang sangatlah kenyang n lagi menyedapkan. BBQ ayam, ikan keli, ikan terubuk, hotdog, nuggets, n soup. wallaweyh..memang semput kekenyangan solat teraweh malam tu. (sorry takde gambar untuk ini)..hanya gambar yang terpahat di hati je ada..eceehhh..

DAY 2 (07082011)
Takde apa yang special. Apa yang uniknya, ada kek dereyan..haha..memang kerlazz..ko hade...?aku je hadee..haha..lihat ni..



DAY 3 (08082011)
Hari bahagia aku dimulakan dengan bershopping dengan adik aku, Anim.. dapatlah jugak aku katok dia beli kasut as my present.. kasut nose gitu..pastu kami pun pergilah tengok movie. Tiba-tiba dia ajak aku tengok citer beruklah pulok. apa tajuknya..panjang benor..The Rise of The Planet of The Apes.



aku ingat citer ni pasal teori dari tokoh Barat yang kata manusia ni berasal daripada beruk/chimpanze.Aku memang pantang kalau ada teori yang kata manusia ni berasal daripada keturunan beruk. Apa ke banggang nya orang tu kan..tapi aku gagahkan diri jugak lah tengok, kang sentap pulak adik aky tu hah..memang mantap, tak bergerak aku. Bukan macam tengok Captain America..boleh tertido kebosanan. haha.. habis je tengok, pergghhh....memang thumbs up..best..ending yang tak cliché lah. kalau tak tengok lagi, pergilah..memang takkan menyesal.

Caesar
gila pandai woo...dah macam manusia dah..dialah ketua nak buat reformasi ala-ala BERSIH 2.0 bersama geng-gengnya..hehe


Balik rumah..kembang-kembang hidung aku bau rending ayam mak aku.. tak boleh nak makan lagi..kena tunggu berbuka puasa..cess..sabar-sabar. huuuu...

7.33pm (waktu berbuka puasa di Ipoh) yeay...makan!!

Berikut merupakan gambar makanan sepanjang my celebration..Menunya semua fevered aku,thanks to my mom 4 the lovely dishes..nak tau apa menunya?telan air liur dulu: pulut kuning, rending ayam, kek black forest, donuts & donashi from big apple.





that’s all..even tak dapat hadiah, tak kisah sangat pun..paling penting dapat celebrate dengan yang tersayang..kepada semua yang wish..terima kasih banyak-banyak..love u all..muahhxx..

p/s:aku memang kaya..kaya dengan kasih sayang..aku tak malu nak akuinya..ecehh

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...