March 3, 2012

Alhamdulillah...

Entry kali ni aku nak share sikit kegembiraan aku. Walaupun baru setengah jalan, tapi rasa macam terpanggil pulak untuk share dengan orang lain mengenai kepuas hatian aku terhadap produk ni. 

Ekceli, Aku dah dengar lama dah, tapi baru awal tahun ni yang baru terbuka hati dan terasa makin yakin..itulah Herbalife..I Love Herbalife..Alhamdulillah aku dipertemukan dengan produk ni. Apa yang aku nak share iaitu satu yang paling aku nampak kesan lepas beberapa bulan pakainya. Iaitu pada kulit muka aku. Dulu aku ada masalah jerawat tau. Sebelum tu aku okeyh,licin je kan muka..Tapi disebabkan umur yang dah makin meningkat ditambah dengan faktor pemakanan dan stress hidup..cehh..tulah yang naik berbijik-bijik bak cendawan tumbuh selepas hujan. Dahlah jerawat tu besaq-besaq sampai aku rasa tak confident nak keluar dan kene pakai concealer tebal-tebal..aku memang jenis suka picit-picit jerawat ni, natijahnya habis tinggal parut berwarna hitam..konon macam sharifah aini nye jerawat..tapi nescaya orang dapat cam kan..ni gambaq beberapa bulan dulu..memang tak seserius sangat, tapi getting worst bagi aku..



***************


BUT...
aku jumpa HERBALIFE..dan ini hasilnya..


** gambar semua tidak di edit sama sekali.. gambar sekarang tu kabur sikit sebab aku zoom nak kasik korang tengok muka je..ngeh ngeh ngeh..

Lepas aku guna herbalife..aku puas hati..sebab no more jerawat besaq-besaq, hanya datang apabila nak mai bulan je..biasak lah tu kan..puas hati lah..no more concealer..yipeee...alhamdulillah.. 

Bonus dapat pulak tu, aku dah turun 6 kg..Alhamdulillah..TQ Allah, TQ Herbalife...



p/s: Sesiapa yang interested nak tau lebih lanjut, aku boleh guide jadi coach how to gain weight/lose weight..dan untuk mendapat badan yang lebih sihat..juz PM me okeyh..jom..jangan terlambat!!


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...