November 14, 2011

gelak pecah perut dengan Running Man

Hai readers...

aku baru je habis tengok cerita Heartstrings. Not bad lah jugak..Romantik komedi..Siapa yang gilakan YongHwa (CNBLUE), haruslah tengok citer ni sebab dalam citer ni die act cool konon..comel sangat couple ni..reminds me kat citer You're Beautiful few years ago sebab diorang berlakon sama jugak..




but..aku sekarang tengah follow variety show ni start dari awal yakni RUNNING MAN. best gilak...nak terburai anak perut aku tengok each episode. 

idea game die best, lain dari yang lain..dalam setiap episode tu lain-lain cara nye..sebab episod-episod awal tu aku tengok diorang main macam hide and seek..ade 2 team iaitu team mengejar and team menyorok. Team mengejar tu kena lari cari lagi satu team sebelum diorang tamatkan mision tapi each members ade pakai bell kat kaki..memang lawak adegan menyorok and kejar mengejar tu. Episod-episod yang baru pulak cara main nye lain sikit. diorang lawan dengan guest pulak..dalam satu tempat tu diorang kena cari sape guest yang akan menyamar jadi sape-sape. best..

nilah members RM yang buat aku tak kering gusi.. (kecuali Lizzy, sebelah HaHa)

diorang main untuk dapatkan running ball tu..kalo kalah, kena denda.

nilah team kalah.kena pakai hotpants and balik/makan di hadapan khalayak ramai..mampu kau..

Actually aku dah tau game show ni lame dah..tapi tak follow dari awal, just tengok kat KBS kat rumah je..tapi aku ada dapat softcopy dari sorang member ni yang ada episod dari awal,tu yang buat aku melekat je kt depan tv tengok..hehe..so, u guys...jom layan...kat youtube pun banyak..

p/s: okeh..nak tengok Scent of Woman lah pulak..memang gilak K-Pop and korean drama aku ni...kbye.

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...