November 3, 2011

Hari Bahagia..

Hai...
This time, aku nak share sikit pasal hari bahagia aku pada 18 Oktober yang lepas..yup..memang aku lambat hapdate...ape kisah kan..haha..aku pun takde mood nak cerita panjang-panjang..just nak share gambar-gambar yang jelas dan nyata menunjukkan kegembiraan aku pada hari itu..

time ni baru sampai..ok. make up masih tebal.haha..

some of my cosmates..kelam kabut..so, xdapat carik yang lain

mercu tanda UPM yang baru..aku tau lah yuran kami dah kemana...

kesayangan papa n mama...rasa nak belajar and konvo banyak-banyak kali untuk lihat senyuman tu.

thanx dear...sudi datang untuk share this moment..

Ex-rumate...dari jauh datang...dr Sabah tu...huarrgghh...touching!

my besties....forever..

berbaloi-baloi usaha 4 tahun..

p/s: sekarang dah jadi surirumah sepenuh masa untuk sementara waktu. Nak pergi masak dah.kbye..

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...