November 8, 2011

weekly marathon..

THE THING
Location: One Utama, KL
Komen: oklah..agak cliche dan kita dapat agak jalan ceritanya..one word..NGERI
Star: 3/5


IN TIME
Location: Kinta City, Ipoh
Komen: Best gilak..idea cerita memang lain drp yang lain..Stylo gile citer die..Salute dengan Amanda yang boleh pakai high heel 5 inci berlari-lari and Justin Timberlake memang layak berlakon je sebab kalau dia menyanyi, sumpah aku ingat perempuan..
Star: 4.5/5  (tak penuh sebab ending tak best)


REAL STEEL
Location: Kinta City, Ipoh
Komen: Cliche jugak cerita ni..tapi fun lah tengok boy comel tu berlakon..Best
Star: 4/5


DON'T BE AFRAID OF THE DARK
Location: Berjaya Times Square, KL
Komen: Mati-mati aku ingat cerita hantu (based on title kot)...ok jugak cerita ni, tambah kengerian pun takpe lagi..aku okeh je..hik3..
Star: 3/5

Ini adalah gara-gara kebosanan aku duduk rumah disebabkan amanat mak ayah aku yang pergi menunaikan haji..Lepas ni,takmo keluar dah..(boleh ke?)..haha...duk umah tengok tv, masak, makan, mandi...nak tido dah..okbye..


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...