December 21, 2011

Aku yang comel

Aku suka tengok cerita-cerita korea sebab diorang cute. Ada yang tu pakai cute hat macam kat bawah ni..trytetcuba lah tengok..






kan aku cakap comel...try jugak cari kat sini, tapi tak pernah jumpa pun...Tetiba selepas putus asa, terjumpa lah pulok jual kat booth-booth kat Bukit Merah Laketown Resort time aku vacay kt sana..Nak tengok aku pakai tak? Mai lah tengok orang buang tebiat pakai benda konon-konon comel habis lah ni...











TAHAN MUNTAH OKEH!


Murah je aku beli, RM 15 je..beli dengan adik aku sekali. Tetibe adik aku kemain syoknye pakai benda alah ni sampai kemana-mana pun nak pakai benda ni. Jenuhlah aku pegi makan, pegi jalan-jalan pakai benda ni..Jatuh saham...tapi comel lah jugak aku pakai kan.nak tengok ayah aku pakai?




lagi super comel kan..aku dah cakap..haha...

okey,tu je nak share...okbai..


p/s:  Syok pakai benda ni. Tahan sejuk if tido dalam aircond, memang best sampai orang solat depan kau pun boleh tak sedar..whootwhoot..no wonder korean suka pakai. Okeh, lepas ni nak cari pajama comel macam ni pulak...ko hade??



MEROYAN kan??haha



Terima Kasih

2 comments:

Nurul Marikan said...

ala... nape tak belikan tok sy kak?? keh kehnkeh

~ azWa ~ said...

hehe...eh.ade ape..tp ade kt penjual tu lg.haha

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...