December 23, 2011

Lepas geram jom main pukul-pukul


First time jugak pergi main batting kat Batting Cage di One Utama. Ini gara-gara terpengaruh dengan entri Cik Epal kita lah ni.  Aku ajak lah abang aku sebab One Utama tu memang dah jadi tempat lepak dia dah. Ingatkan abang aku taktau, konon akulah nak ajar dialah..Rope-ropenye dia dah lama tau and guess what..family aku pun dah penah pergi main kat sana abang aku bawak. Cett...rupenye aku lah yang sedikit ketinggalan zaman. *blushing..

Memula sampai tu dah lewat tengahari, perut lapau pulak.. So, dengan muka manja, aku pun ajak lah abang aku belanja makan sampai perut keras kat Seoul Garden..Pftt..Puas makan..kenyang..berbaloi-baloi lah dengan price nye..hehe

ok. abaikan mulut besau nganga tu..gril2..

nilah abang aku wif his gf yg kekenyangan...wow.perut



Dekat sejam setengah lah kami memenuhkan perut kat sni..sampai keluar semula, ok dah lapaq balik. Next, nak pergi bakar lemak semula.. BATTING CAGE!! Ada orang cakap, susah nak cari tempat ni. Almaklumlah..One Utama tu bapok besar..Tapi dengan kepakaran abang aku, wah...kejap je dah jumpe..kan aku dah cakap, aku kan abang..tehee..

Sampai je tempat tu, abang Bangla sambut dengan senyuman dan tegur abang aku.."hai, lama tak datang" Senyum kambing je abang aku..Lantas kami pun membeli token sebab bola tu melantun dari machine..Mampu ke kalau abang bangla tu nak baling, semput.. oklah..takdelah mahal sangat. Tak silap aku RM15= 5 token, 1 token tu ada 15 bola..tu student price. (even dah habis study setahun, tetap guna lagi student card)..lantaklah..ok jom..token dah beli, kayu pun dah dapat, topi pun dah dapat..jom..masuk dalam sangkar.

inilah machine nak masuk token. korang boleh pilih speed je..ikut kemampuan le weh..

piaapp..eksyen je bunyi..abaikan minah belakang yang gilo main pakai short skirt.. Free-free je jadi tontonan awam orang tengok dari bawah..

Fuhh...best main benda alah ni. Ingat senang je nak pukul tu.Tapi complete satu token tu, basah jugak lah ketiak ni. Setiap kali bola tu keluar, aku bayangkan muka siapa ke, pastu pukul baik punya..Perghh..puas hati. Tapi siap lah lepas tu.. sakit tangan kemain lagi. Bukan je tangan, ketiak, rusuk habis semua sakit. Tak caya, meh try lah.. tengok siapa jantan tak jantan..hehe..Ape pun enjoy lah petang tu. Okbai

p/s: Jalan-jalan ke lif time balik, sempat lagi jeling-jeling skodeng mamat main futsall sebelah je dengan batting cage tu..auumm..



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...