January 18, 2011

. 10 BLOG EXTRAVAGANZA .

aku tulis blog baru lagi. Sebelum ni...aku dah lama ade blog..just tak pernah update. Tak kesah pun kalau follower tak ramai..asalkan aku dapat tulis ape yang aku nak tulis, tetap ade silent reader gak.. Thanx kepada yang sudi membaca..sayang korang. Kat sini aku nak share 10 blog yang wajib aku bace setiap hari. Ada bacaan hiburan, bacaan berat, tutorial..macam-macam lagi lah..semua ni aku ikut. untuk memastikan otak aku ni sentiasa berfungsi..bergerak dan tidak berkarat..muahaha..

1. Faisal Tehrani
- idola seniku, idola bangsaku.



2. Zahiril Adzim (ZA)
- pelacur bakat, pemeran berani.



3. Huda Luna Hussin Al-Sagoff
- Blogger famous..blog kemas,cute..banyak tutorial berguna..kakak junior aku pun. Adik dia pun best gak. Husna Luna Hussin Al-Sagoff



4. Hanis Zalikha
- Lagi famous. seronok baca. Fashion, travel, idealistic..



5. Ben Ashaari
- Lagi blogger famous..banyak bagi guidance kat aku dalam dunia blogger ni..power abg gagah ni!




6. MizLullaby
- Doktor yang sangat cumel..macamane lah nak rawat patient ni..



7. Shira Itikejam
- Ishkk3...junior aku tak sangka blogger femes eh..kena ajar akak neyh!! Comel dengan kartun dan humor-humor nya..!





8. Fatin Liyana
- Sangatlah cun..~sighs...



9. Alia
- Comel, simple, humor..simple je..tak perlu entri yang berjela-jela.cukup dengan kartun untuk sampaikan mesej.




10. Carl Shamsuddin
- Best....layan


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
p/s: ingin jadi seperti mereka...takpe..masa akan mematangkan penulisan aku.ahaks..senpai-senpai semua..sila bagi tunjuk ajar ye!!(^_^)
- selamat berbloging...korang memang the best!aku je amatur lagi...(huhu)...
Terima Kasih

4 comments:

ruby said...

kak wa.. bab zahiril tuh i ase u ade typing error lorr..

~ azWa ~ said...

awat??ape yang salahnye??huhu

Alia said...

Awwwwwwww saya sungguh terharuuuuu...alamak..baca setiap hari ke?? tapi lately ni saya dah malas nak blogging...hahaa...

Tapi ini telah membangkitkan (membangkitkan? betul ke ni??haha) semangat saya! Semangat saya sudah pulih kembali!! Nanti boleh update blog bertubi tubi!!

Hahaha

~ azWa ~ said...

hehe...tp mesti bukak gak..tunggu je entry2 baru..huhu...actuallu,ur blog simple n cute..hehe..keep it up!

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...