January 4, 2011

Annyo..

Hari tu..aku share dengan korang semua tentang mv yang cute2 kan...ni pulak...aku tengah layan hok yang jantan plak..hahaha...memang ni jelah keje aku kan..memang dah jadi hobi kot..sambil layan2 lagu2 korea ni..comel pe..buat mase ni aku tengah tengok cerite Marry Stayed Out All Nite. Tak habis2 lagi tengok nye...internet slow nak mampus, asik buffer je..nyampes..

tengoklah..best taw..(setakat nilah)..ape salahnye kan mecuba..comel n hensem2 pe pelakon2 nya..aigooo..dan mv yang aku sedang syok layan sekarang ni ialah tak lain dan tak bukan mestilah 2PM mv..disebabkan suju tak berapa aktif sekarang ni,aku menumpang kasih orang lain dululah..sobsob..aku ni big fan 2PM jugaklah..aigooo...bilelah 2PM nak datang sini ni..huhu...ni aku share sikit mv yang syok2 (tak taulah syok ke tak pada korang)..ENJOY IT!!





Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...