January 16, 2011

. Kubur aku, aku jagelah sendiri .


Gadis A   – Seksi amat...tp Islam..hehe...
Makcik B – Berjiran dengan gadis A..agak alim orangnya

Bermula lah kisah sentaphatimaknak.. Pada suatu hari..gadis A terserempak dengan makcik B dalam perjalanannya untuk bertemu si Sugar Daddy tua keparat..

Makcik B     : (sambil menggeleng-gelengkan kepada)
Astaghfirullah..seksinya anak..Berdosa macam ni nak..Anakkan orang         Islam. Tubuh badan kita ni aurat nak.

Gadis A       : (sambil menjeling macam nak juling..dia menjawab ala-ala jawapan cliché anak muda zaman kini)
Alah mak cik ni... Inilah trend.. Selagi kita muda, nak merasa semua benda..Yang makcik ni sibuk sangat kenapa. Pandai jaga diri sendiri sudahlah..Ni dosa saya, pandailah saya tanggung...Bila mati nanti pun, kubur lain-lain. dosa saya..kubur saya..pandailah saya jaga sendiri..makcik tak payah sibuk(mencebik bibir yang setebal negro)

Makcik B     : (sambil tunduk memandang tanah)
Yeke macam tu nak..takpelah..Tapi kalau makcik mati dulu takpelah. Takut anak yang mati dulu...Jenuh nanti makcik dan yang lain-lain nak kene uruskan jenazah anak! Tak tahulah macamana azab yang Allah tunjukkan di dunia nanti.

Gadis A : Gulllppp... 
(gigit jari seperti si comel di bawah..tidak terkata-kata lagi...tak jadi pergi dating..taubat nasuha)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
p/s: cerita ini tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang hidup tapi tak ingat nak mati..

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

... LEAVE SOME COMMENT PLEASE ...